71 21 55 38 - 051

14 دی,1393

منشور اخلاقی

     منشور حقوق مشتریان و مشترکان :

  •       مشتری حق دارد تا از نوع خدمات شرکت اطلاع داشته باشد .

 

  •       مشتری حق دارد تا اطلاعات رایگان در مورد خدمات دریافتی اخذ نماید .

 

  •       مشتری حق دارد تا از تغییر در نوع خدمات شرکت اطلاع یابد .


  •       مشتری حق دارد هر زمانی که بخواهد اطلاعات لازم را در مورد خدمات دریافت نماید .


  •       مشتری حق دارد به صورت شبانه روزی از ما پشتیبانی بگیرد .


  •       مشتری حق دارد تا در مورد خدمات ما نظر خود را ابراز نماید .


  •       مشتری حق دارد از ما انتقاد کند .


  •       مشتری حق دارد از نوع خدمات و پشتیبانی ما شکایت کند .


  •       مشتری حق دارد براساس نیاز و سلیقه خود ، نوع سرویس را انتخاب کند .


  •       مشتری حق دارد از کارکنان برناپارس انتظار برخورد مودبانه و متخصصانه داشته باشد .


  •       مشتری حق دارد تا به صورت تعریف شده با مدیریت ارتباط داشته باشد .


  •       مشتری حق دارد نسبت به تاخیر در ارائه خدمات اعتراض نماید


بازدید 4049 بار آخرین ویرایش در پنج شنبه, 07 خرداد 1394 ساعت 12:39

به اشتراک بگذارید!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedInSubmit to BalatarinSubmit to Cloob
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
Top of Page